Retourbeleid

Bij Yocha willen we dat u volledig tevreden bent met onze producten. Daarom hanteren we een ruil- en retourbeleid.

Bij ons is het altijd mogelijk om een product te retourneren of te ruilen. We hanteren echter wel een aantal voorwaarden voor het retourneren of ruilen van een product. Ook vragen we je om een retourzending vooraf aan te melden bij onze klantenservice via info@Yocha.eu.


Aandelenbeurs


Heb je per ongeluk het verkeerde product besteld? Wil je liever een ander product proberen? Dat is geen probleem. Je kunt een product altijd bij ons ruilen, mits het product ongeopend en in de originele verpakking is. We vragen je bij het ruilen contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. De verzendkosten voor de ruiling zijn voor eigen rekening.


RETOUREN

Als u een product niet wilt houden, kunt u het binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden retourneren. De verzendkosten voor het retourneren dient u zelf te betalen. Voor producten die worden geretourneerd vanwege beschadiging of een verkeerde levering, zijn de extra retourkosten uiteraard voor onze rekening.


Herroepingsrecht

U heeft het recht om de bestelling binnen 30 dagen zonder opgave van redenen te annuleren. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde het product/pakket fysiek in bezit krijgt. Na uw retouraanvraag heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen naar ons retouradres. Wij betalen u terug (binnen 14 dagen) wanneer wij de producten retour hebben ontvangen of wanneer u heeft aangetoond dat u de producten heeft teruggezonden en deze in goede orde door ons zijn ontvangen (bijvoorbeeld middels een Track & Trace bewijs).


⚠️ Let op: Om hygiënische en veiligheidsredenen kunnen wij geen retourzendingen accepteren of restitutie verlenen voor geopende of niet-verzegelde matcha-zakjes.


U kunt een product retourneren naar het volgende adres:

Yocha

Notenstraat 21

6982CJ Doesburg

Nederland


Klachten of Gebreken

Bent u niet tevreden? U als klant staat uiteraard voorop. We lossen het graag voor u op!


Bij gebreken

Wij verpakken alle bestellingen in stevige dozen met voldoende opvulmateriaal. Mocht een product onverhoopt toch niet in goede staat bij u aankomen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.


Ook als het product tijdens gebruik defecten vertoont, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen de beste oplossing voor het probleem vinden. Dit kan een vervangend onderdeel, reparatie of vervanging van het product zijn.


Bij klachten


Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen er alles aan doen om een goede oplossing te vinden. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Voor consumenten in de EU is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.